2008/10/17

HIRU PIEZA GARAIKIDE


Nire grabaketak begiratzen egondu naiz eta egokia iruditu zait pieza hauek argitaratzea. 

Hirurak musika garaikidea deitzen denean sartu daitezke, nahiz eta bide desberdinetatik gerturatu harengana. Esan beharra dago, hiruak inprobisatuak direla (batezere berraurkitu eta 5007 kontzertua). 

Inprobisatzerakoan besterik gabe patroi bisual eta geometrikoei jarraitzen diet, nolapatt eskuekin egindako marrazkiei erreparatuz soinuari baino gehiago. halere, nahiko denbora emaki dut inprobisatzen ta badauzkat gustoko marrazki edo esku-jarrera zehatz batzuk. hortaz, erran nahi dut ez dudala inprobisatzen jakinda ez dakit ze harmonia egiten dudala, baizik eta belarriak eta begiak eskatzen didanaren arabera.    

5007 kontzertua Oteiza eta Chaori omenaldia da. 

THREE PIECES OF CONTEMPORANIAN GUITAR MUSIC. THE THREE OF THEM ARE IMPROVISED, MAINLY. 
THE 5007 CONCERT IS AN HOMMAGE TO OTEIZA AND CHAO, TWO GREAT BASQUE PHILOSOPHERS. 




1 comentario:

Anónimo dijo...

Aupa Xabi!!
Etxega naiz, ta ikusten dut lanean gogotsu ari zarela.
ia noiz egiten dugun soinu inprobisatu pixka bat kontzerturen batean.
jakin gure emaila info@bizarradugu.com dela;
(lehen idatzi nizun baina etzela publikatu dirudi edo ...)
ongizan.